Adventures in Valencia - Reisverslagen van Annicky - WaarBenJij.nu Adventures in Valencia - Reisverslagen van Annicky - WaarBenJij.nu

Adventures in Valencia

Aangezien ik een semester zelf kon invullen op de TU/e, heb ik besloten deze door te brengen in Valencia! Op de 'Universitat Politècnica de València' zal ik dit semester gaan studeren. Naast wat vakken m.b.t. technische bedrijfskunde wil ik ook Spaans gaan leren! En verder een beetje chillen aan het strand en sangria's drinken natuurlijk :D

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2016

Nog precies 1 maand!

29 April 2016

Over de helft!

22 Maart 2016

Alweer bijna twee maanden hier!

28 Februari 2016

Al een maandje in Valencia!

12 Februari 2016

Update Valencia :)
Annicky

Hee lieve familie en vrienden, Via deze site zal ik jullie updaten over mijn avonturen in Valencia en kunnen jullie ook wat foto's zien van deze prachtige stad. Adios amigo's, xxx Annicky

Actief sinds 28 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4805

Voorgaande reizen:

27 Januari 2016 - 30 Juni 2016

Adventures in Valencia

Landen bezocht: